Wednesday, September 29, 2010

kehidupaN aku semiNggu yaNg lalu...

ASSALAMUALAIKUM
setelah aku cuba utk mendekati dia sedaya upaya, akhirnya aku berserah kepada illahi...
mungkin ini adalah takdir illahi.. pasti ader hikmah di sebaliknya...
aku hanya berserah.. dan alhamdulillah.. aku dpt petunjuk yg lebih baik..
aku kini semakin gembira dengan kehidupan aku yg single ini...
tidak memeningkan kepala, bebas melakukan sesuatu aktiviti utk diri sendiri dan tidak perlu memikirkan org lain..
mungkin kekurangan pada aku skrg hanya lah kasih sayang..
tetapi aku rasa, kasih sayang daripada MAMA aku sahaja sudah mencukupi utk aku..
malah berlebih2...
kini aku dpt memberi tumpuan sepenuhnya pada pelajaran dimana peperiksaan akhir sem 1 mangkin hampiri..
matlamat aku semenjak memasuki UiTM adalah mendapat anugerah dekan every sem, n insyaALLAH anugerah naib canselor apabila graduated nanti..
dahulu nyer matlamat aku ini makin pudar daripada tumpuan aku setelah hadirnya hamba allah yg menarik perhatin aku..
mungkin itulah ujian drpd Allah dan alhamdulillah aku dapat mengatasinya..
bersyukur ke hadrat illahi kerana memberi ujian.. kerana ujian ini, aku makin maju kehadapan.. makin matang..
akhir sekali.. sebagai blog pertama aku ini, pasti banyak kekurangan...
yang kurang itu datang nya drpd diri aku sendiri dan yg baik itu datang nya drpd Allah..
sekian....
ASSALAMUALAIKUM..

1 comment: